Her Yeni Oluşum Yeni dostluklar yeni beceriler kazandırıyor insana....

20 Ekim 2009 Salı

Herşey baharın yeni gelmesiyle başladı aslında.07.03.2007 tarihinde...

Anıl doğduğunda onca kitabı okumama rağmen bir telaş sarmıştı içimi,ya beceremezsem ya yapamazsam diye...Bir gece anıl yeni uyumuş nette "kolik"ile ilgili bir bilgi ararken Akillibebek'e rastlamamla başladı herşey....
Hemen üye oldum.Yeni bilgiler yeni dostluklar kurmaya başladım Önce Anılın,sonrasında Banu'nun(Akillibebek Kurucusu) sayesinde...

Akillibebekte yoğuruldum bir site nasıl yönetilir,Bir çocuk nasıl daha iyi yetiştirilir bunları öğrenirken.aynı sitede köşe yazarlığı yapmaya başladım.bunun için daha çok okudum okuduklarımı anıl üzerinde uyguladım.emeklerimin meyvelerini gün gün topladım,hala daha topluyorum...Çok güzel arkadaşlıklarımız var.Birgün sitede arkadaşımız neslihan blog yapıyorum dedi.Bende biraz meraklı olduğumdan hemen blog yapamaya soyuldum.

Bu seferde Blog dünyasını keşfetmeye başladım.Bir sürü yeni dostluklar yeni bilgiler kazandım.Her yeni şey bendeki güveni kat kat artırdı...

daha önceleri oldukça yabancı olduğum net dünyasına hızlı bir geçiş yaptım.

Şimdilerde ise yeni bir oluşum içerisine girdim."KÜÇÜK MÜZİSYENLER" başlığı altında çocuklarımıza yaşlarına ve gelişimlerine uygun enstrumanlar satmaya karar verdim.Bu Blog'da daha çok "müziğin çocuk üzerindeki etkisini"paylaşacağım.Hangi yaş aralığında hangi müzik aletlerinin uygunluğunu konuşacağız paylaşacağız.Hazırlık aşamasında olan satış amaçlı Web sayfamızı daha ileriki günlerde hizmetinize sunacağım.

Önce Canım kuzum Anıla sonrasında bir çok dünyayı keşfetmemi sağlayan Banu'ya,Hey ben blog yapıyorum ziyaretimize gelin diyen neslihan'a,Çocukça bir dünyadan esinlendiğim primarima Ebruya(hiç yılmadan benimle mailleşen sorularıma cevap olan ebrucuğum)Meraklı miniği bize sevdiren Pinoya ve yine onun sayesinde tanıştığım samimi içten yazışmalarıyla beni fetheden ve "KÜÇÜK MÜZİSYENLER" Bloğunun Bir kız bir erkekten oluşan İllustrosyonlarını çizen Göksuya Çok ama ÇOK teşekkürlerimi sunuyorum....

İyi ki varsınız...

2 yorum:

gksk dedi ki...

küçük adamın annessi de iyi ki var:)))
hepimize hayırlı olsun küçük müzisyenler :D

Küçük Müzisyenler dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.Herşey için